Întotdeauna ne-a plăcut să credem că un proiect depășește axa agenție-client, contribuind la dezvoltarea unei prietenii în afara unui task. În acest sens, unul dintre exemple îl reprezintă Elfi. Tocmai pe baza unei legături dezvoltate în timp, zilele trecute, Adi Constantin, manager Elfi, ne-a făcut o vizită. Astfel, am putut savura o cafea și, printre altele, am apucat să povestim câte ceva despre dinamica post-campanie, despre business și perspective.

Elfi înainte și după campania “Prietenul igienic”

“Primele semnale au fost promițătoare și cred că BrainUP ne-a ajutat decisiv. De ce spun asta? Înainte de a demara această campanie, ne-am propus să prindem rădăcini în viziunea consumatorului, oamenii să se identifice cu Elfi la raft. Acum, după câteva luni, pot spune cu satisfacție că am reușit să obținem un plus ca poziționare, în ceea ce privește percepția consumatorului”, spune Adi.

Piața de profil - pregătită pentru campanii de promovare?

“Din perspectiva investitorului, pot spune că piața pare foarte pregătită, în anumite situații chiar surprinzător de bine pregătită. Lucrurile sunt sesizabile, iar pașii competitorilor reprezintă unul dintre factorii care ne motivează să investim constant în publicitate. Dar, în cele din urmă, cel mai mult mă bucură evoluția noastră”, afirmă el.

Unul dintre cele mai importante aspecte post-campanie îl reprezintă feedback-ul. Favorabil sau nu, acesta trebuie interpretat și analizat, pentru a oferi direcții clare în ceea ce privește următorii pași. Adi spune că nu există un anumit feedback pe care să-l fi reținut în mod aparte. Însă, a remarcat faptul că Elfi a primit o serie de reacții pozitive din toate colțurile țării. Cu siguranță, un semn îmbucurător.

Planuri de promovare Elfi

“Din perspectiva promovării, avem câteva idei structurate pe termen scurt și mediu. Însă, totul trebuie raportat și la anumite estimări financiare interne. Încercăm să facem fiecare pas având o bază de bugetare relevantă. În a doua jumătate a acestui an ne dorim să demarăm un nou proiect alături de BrainUP. Așa că, păstrați spațiu în agendă!”, povestește el.

Trendul cifrei de afaceri - 2017

“Anul curent, cel mai probabil, va aduce un plus pentru Elfi. Semnalele sunt favorabile. Pot nominaliza și câțiva dintre factorii pe care îi consider principalii artizani ai acestui lucru: standardele de producție, publicitatea, politica prețurilor și lista ar putea continua”, spune Adi.

În prezent, Elfi este mai vizibil, mai energic, cu un spirit de anticipație a pieței bine dezvoltat. Totul datorită investițiilor constante, la care se adaugă respectarea unei strategii de brand bine definite și multă pasiune pentru ceea ce fac.

Află mai multe despre Elfi și despre colaborarea cu BrainUP aici.