
Cununa
Brand Naming, Brand Identity Packaging Design, Brand Narrative, Copywriting, POS Collateral, Webdesign
Brief
Cununa este un proiect drag nouă, alături de care ne-am implicat încă din primul moment. Asta pentru că este un proiect creat de noi, pentru noi. Ne-am dorit să dezvoltăm și să poziționăm Cununa ca brand ce valorifică tradițiile și meșteșugurile românești, aducându-le în prezent, iar aceasta s-a dovedit una dintre cele mai importante provocări.
Cununa aduce laolaltă o colecție de obiecte de decor și acesorii premium, ce înglobează trecutul și prezentul, tradiția și avangarda, cultura urbană și cea rurală. E vorba despre împletirea unui design modern cu meșteșuguri străvechi, în scopul de a valorifica talentul designerilor și al meșterilor. Principala noastră sarcină a reprezentat-o diferențierea Cununei ca producător ce susține manufactura românească, cu stoc limitat, în detrimentul producției în masă.
Soluție
De ce acest nume? Motivul principal este că o cunună reprezintă o împletire a mai multor elemente, iar scopul proiectului este, întocmai, împletirea arhaicului și a contemporanului. Un alt motiv este cel că o cunună poate fi o podoabă și un obiect de decor. În ceea ce privește identitatea vizuală, am creat o reprezentare grafică pornind de la o cunună clasică, reintepretată într-o manieră minimalistă și elegantă, din perspectiva fresh a unui designer, element ce contribuie la autenticitatea poveștii.
Cununa este despre lifestyle și povești, despre obiecte ce fac viața mai frumoasă. Website-ul trebuia să comunice aceste lucruri și să relaționeze cu gusturile și emoțiile publicului său. Astfel, designul a fost conceput asemenea unui colț al casei, ce te transpune într-o lume a bunului gust, a culorii și a dragostei pentru meșteșug. Felul în care comunică site-ul este menit să realizeze o legătură emoțională între utilizator și fiecare obiect. Astfel, totul este scris într-o împletire de expresii arhaice cu expresii urbane, pentru a descrie sentimente de nostalgie plăcută și pentru a crea o punte atemporală între tradiție și modernitate.
Statement-ul brandului trebuia să fie unul expresiv, dar în același timp să conțină esența proiectului. Am ales o formulă alcătuită din două elemente principale, conectate printr-un termen-acțiune: “Talentul designerilor români împletit cu meșteșuguri străvechi”.







